Dom kallar mig tjockis

Först och främst måste jag faktiskt gnälla på hur en del gör på gymmet i vby. Dom kan sitta och träna axlar och mage, sen gå och köra bänkpress och dom går direkt upp på typ 40kg utan uppvärmning och sen några reps efter de går dom och tränar/sliter ut bicepsen. VARFÖR FAR DOM ENS PÅ GYMMET OM DOM SKA SLITA UT KROPPEN?!
Och jag vet att de inte drabbar mig om hur dom tränar och etc. men va fan ska jag måste vänta på att få tag på en bänk för att några som inte ens gör någon nytta med kroppen ska sitta och förstöra sina muskler?!
Så nu har jag fått de ur mig.
Idag laddade jag upp med en stor jävla frukost, mellan 1200-1400 kcal innan jag for på gymmet och sen ringde Tim och fråga om jag skulle med på blå huset vilket var självklart, orkade dock bara en halv vesuvio med vd men jag var grymt mätt från frukosten och nu sitter jag och trycker chips...
Jag är en liten tjockis :]
Paecie out...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gänget du snackar om är bara pinsamma. Oskuld, ego, skabbiga, no lifers, wannabe raggar töntar.

2011-04-10 @ 20:39:37
Postat av: Crackiiee

True story.

2011-04-10 @ 20:46:21
URL: http://crackiiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0