This is it

Underbar dag, klev upp klockan 10 och chillade ett tag innan jag for in till Vännäs.
For och gjorde syntest på lijla först sen gick jag ner till centrum och köpte en franks, hittade efter en stunds sökande efter en sittplats en halv trevlig busskur som jag satt i och väntade på att klockan skulle bli 2 för då hade jag tid hos frisörskan.
Fördrev tiden med lite facebook och angry birds på mobilen...
Och de roligaste hände när jag väntade på att dom skulle öppna för dom hade lunchstängt.
En kvinna gick med sina barn och då börjar ungarna springa iväg (dom var väl kanske 2-3 år) sen ska mamman springa ikapp dom och hon får tag i ena ungen och håller i hans hand och ska börja jaga ikapp den andra ungen så snubblar den första ungen och morsan släpar han efter gruset och asfalten några meter och jag såg blicken i ungens ögon hur rädd han var. Jag höll på skratta ihjäl mig (a)
Hur som helst så har jag kort hår och ett hål i högra örat nu!
På bussen hem diskuterade busschauffören om att de kvinnliga "bratsen" kallas MILFs... Höll ju på dö av skratt ^^
Ni ska få ett låt-tips som jag hörde på gymmet!
Deep Blue Something – Breakfast At Tiffany's
Ni måste verkligen lyssna på den! Tyckte den va jävligt skön!
Peicse out...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0