Time goes by so fast

Igår for jag, brorsan, Tim och Jocke på IKSU och tränade. Första gången jag va där och de va riktigt rejält! Gick nästan vilse där :P
Natten spenderades hos Tim för Johan skulle med en tidig buss till stan. Slocknade nästan direkt efter de där mördar passet... Har i princip jobbat upp styrkan jag hade innan jag tog uppehållet så jag är sjukt nöjd med att nå dit på drygt en månad. Massan har jag redan överstigit mitt förra rekord. Väger just nu 60kg!!! :D :D :D
Jag tror jag blivit förkyld, de gick segt på gymmet och jag har hostat hela dagen. Slem i halsen också :(
Taggar inför fredag då de blir killkväll aka korvparty sen krogen! ^^
Ska typ sova snart men måste få i mig mer mat...
Piaesce out...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0