HC

For hem en sväng igår och lämnade några kläder sen drog jag in till stan igen och for till Anthon och chilla ett tag.
Mötte upp Emil, Niklas och några fler sen for vi på Verket där de va ett band som hette Out of Mercy som va fett sköna, dock så va de inte många som va med och moshade... Eller ingen rörde sig knappt typ.
Sen for jag, Anthon och Niklas till Allstar och tog oss nå öl och nå cider och bara hade de chill. Sen for jag hem till Anthon och såg Bad Taste som va en gammal och konstig men ändå rolig film.
Nu sitter jag och försöker komma på ett arbete som ska va klart om typ 2 veckor men Alfred byter ämne hela tiden!!!

Kommentarer
Postat av: Anthon

kicka fittalfred från gruppen, ingen gillar honom.

2011-02-11 @ 12:17:25
Postat av: Hanna

Härlig kväll! ;)

2011-02-11 @ 15:19:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0