You will remember me your whole life.

Damn girl!
Satan va trött jag är... Har varit det hela dagen. Fick inte sova imorse, när jag vaknade av första larmet kunde jag inte somna på 20 minuter sen när jag väl lyckades somna kunde jag knappt vakna, LOL...
Men nu taggar jag fredag vilket innebär klassfest/maskerad! Kan knappt vänta :D
Väntar på att morsan ska komma hem så vi kan fara och lämna igen mobilen... Kommer få dras med min gamla sony ericsson... vilket är en besvikelse för jag kommer få aggressions problem efter bara några dagar!
Varför ska allting hända just mig?! De här börjar bli en riktig "gnäll blogg" men va fan... Den är ändå bäst, LOL.
Piz out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0