Äntligen fredag!

Egentligen inte men är ju ledig imorgon för jag ska till Sundsvall och se Crashdïet, Treat, Harleqeen och Dirty Dixx!
Avfärd klockan 8.00 enligt taxibolaget Tim AB :P
Som sagt hade jag sovmorgon så jag tog en dusch och åt frukost innan jag for till skolan.
På studiepasset beslutade vi att varje vecka ska vi göra något roligt som film, serier, spel och lekar samt att några från klassen ska ta med fika och då vi bara var 5 st som va på skolan så blev det våran uppgift. Jag tror jag ska göra mina chokladbollar (a)
Ni får gärna påminna mig om det på onsdag!!!
Sitter och lyssnar på Crashdïet och känner mig sjukt taggad på imorgon, dock kommer de bli plågsamt att vara vaken från 7.00 till kanske 6.00 men jag får bita ihop och dra några redbull vodka så jag orkar hålla igång!
Nu ska jag se Knight And Day eller Bride Of Chucky (Child's play 4)
Ha en bra dag!
MOA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0