En termin på 3 timmar?

Kan börja med att säga de jag menar med rubriken. Vi har fått en ny lärare i ljudteknik då den förra inte fick jobba kvar och de vi gjorde under lektionen (ca. 3 timmar) är det vi fick lära oss av vår förra lärare under förra terminen (ca. 17 veckor). Så det är bevisat att man kan lära sig en termins arbete på knappt 3 timmar... STABILT!
Va djupt deprimerad över att vi skulle ha skridskor imorgon men fick de härliga beskedet att idrotten är inställd imorgon så jag har sovmorgon till halv 1 :D
Måndag har jag också sovmorgon + en praso elev, de blir kul då jag redan känner henne sen tidigare :P
Ska snart dra ut en sväng och springa och träffa Davve sen blir det hem och chilla framför datorn, ska se den tecknade Aladdin filmen som jag inte sett på flera år ^^

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Muppunge, ingen tanke på att man kanske saknar dig liiite? :P

Jag måste ju få träffa dig snart!!

2011-01-26 @ 18:46:04
Postat av: Crackiiee

Rebecca, jag träffar ju din pojkvän på stan duger inte det? (a)

2011-01-26 @ 18:51:54
Postat av: Tim

Jag ska ut med Jobbet...

2011-01-27 @ 07:08:33
URL: http://zollerdahl.blogg.se/
Postat av: Crackiiee

Jaha okej, men vi borde dra på Corona nästa helg!

2011-01-27 @ 13:39:58
Postat av: Ann-Sofie

Visst är det skillnad på lärare och lärare??? Hoppas att du trivs med den nya... ha en bra dag!

2011-01-27 @ 14:21:06
URL: http://ansoni.blogg.se/
Postat av: Sara a.k.a. game Girl

Effektiv undervisning! :)

2011-01-27 @ 14:57:05
URL: http://thegamegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0