Addict

Awesome att vara ledig varje tisdag fram till sommarlovet!
Inte lika awesome att nu när jag bytt till trummor så måste jag plugga in steg 1 och 2 på en halv termin... de är 2 år på en halv termin jag ska klara så min lärare sa att han kommer måsta stressa fram allting och jag får mer läxor och mindre fritid men de är värt de :D
Idag har varit en riktigt chill dag, hade först engelska där vi ska skriva om något som är svenskt och efter de drog vi ner till musikanten där jag hade lektion en halv timme så jag slutade klockan 1 vilket är fett SWEET.
Förkylningen är snart över också så jag ser ett ljus längst ut vid tunneln.
Imorgon ska jag dra första gympasset i v-by så de gäller att tagga till nu så de blir av! :D
Pecse out...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0