Stor jävla fest!

Seg jävla dag, har inte gjort något alls. Men om drygt en timme ska jag in till Vännäs och träffa några människor som bjudit in mig som trummis i deras band så vi ska prata ihop oss om låtar och diverse saker.
Igår satt jag typ hemma hela dagen men runt 23.00 ringde Tim och fråga om jag ville med in till stan med han, Tina och Nicke.
De va tydligen en fest på Mumindalen som några vi kände va på... När vi kom dit va de kaos för hon som styrde ville få ut alla för hennes morsa bodde tydligen bredvid lokalen och allt blev så fult :P
Vem styr lokalfest om man inte får ha hög musik för ens föräldrar håller till i huset bredvid?!
Typ årets fail!
Pasze out...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0