Pwned

Helgen har varit fett sweet!
Igår va jag hos min kusin och festade, eller vi hade de ganska lugnt. Åt grillat och drack en massa. Lyckades klara mig från baksmälla också.
Idag for vi och solade solarium för att få fram nån färg på kroppen till sommaren. Tror jag ska dit på onsdag också under lunchen.
Nu blir det att sluta röka igen! Kommer bli jobbigt men de har gått förr. Har märkt att de blir så sjukt jobbigt med träningen om jag röker så de blir att fimpa för gott!
Trycker choklad nu så jag får i mig lite kalorier ^^
Nu blir de snart sängen efter att suttit och lyssnat på en låt jag har som läxa till imorgon :)
Peace out...

Kommentarer
Postat av: rut & anna

bra med lite färg på kroppen, kommer verkligen få fram dina sexiga armar och sin söta oskyldiga lilla rumpa ;) rawr

2011-05-02 @ 15:45:07
Postat av: Crackiiee

Ni är så kåta.

2011-05-02 @ 21:31:54
URL: http://crackiiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0