R U kidding me?

Fick veta att vi har natinella prov i engelska på fredag?!
Sen skulle vi läsa igenom häftet vi ska arbeta med och när vi hade gjort de så samlade läraren ihop dom igen och sa att vi skulle komma ihåg allt vi läst för vi får inte se det igen?! Hur ska jag kunna komma ihåg de?!
Helt otroligt, alla andra skolor fick ta med sina häften men inte vi... Skumt.
Sen va trumlektionen inställd för lärarn hade ont i magen eller nåt.
Jag som inte får missa några lektioner alls för vi har typ 3 kvar och på dom ska jag lära mig hela steg 2 i trummor... Stabilt -.-'
Befinner mig nu i Vindeln med brushan och Jocke, har varit på gymmet och gjort en bröst och armförstoring ^^
Åt nyss ett skrovmål men snart är de dags för nästa... Köpte 2 :P
Sen har jag ett pringles rör och 1½ liter cola bara för att jag är så jävla tjock. Borde banta...
Ledig imorgon as usuall! :D
Peace out...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0