You think?

Klassfesten igår va jävligt skön, inte så mycke folk men de va härligt att bara kunna sitta och snacka med alla underbara människor som var där.
Jag har varit dålig på uppdatera men de är för jag har inget intressant att skriva om och jag orkar inte göra de här till en träningsblogg xD
Hoppas baksmällan lägger sig senare idag, jag och Anthon satt kvar hos Nicke typ till 5 sen somnade vi runt 6 och jag vaknade innan 11 av att Anthons grannars unge grät. Fatta att vakna bakis och en unge gråter... FML.
Imorgon ska jag förhoppningsvis övningsköra för första gången! :D
Kommer bli awesome!
Nu blir de att trycka i sig mat så jag inte förtvinar ^^
Peace out...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0